Thursday, July 7, 2011

Rapport från Göteborg del 2


Framme! Står och poserar utanför stationen medan jag försöker komma på rätta vägen. Det är väl till Nordstan, sen vänster och förbi en gågata? Vi får se. To be continued...



På vägen till Sci Fi-bokhandeln så går man förbi denna trevliga butik! Shock, som jag hade ett fantastiskt samarbete med för ett par år sedan när min första bok Love Hurts kom ut. Vi gjorde en Love Hurts T-shirtkollektion. Tre superläckra/blodiga tröjor som var så populära att de sålde snabbt slut. Jag har inte ens en egen kvar.



Arrgh! Jag glömde mina speciella signeringspennor! Jag som utlovat extra läcka teckningar idag. Men tur i oturen för strax under Sci Fi-bokhandeln ligger stans bästa konstmaterialbutik Inex. Och jag älskar att köpa pennor, papper, penslar och allt annat man hittar där! Så allt löser sig till det bästa, ni får de finaste signeringarna och jag får köpa prylar. Win-win! Och Inex vinner ju också, win-win-win!



 Jag hittade fram!!! Kom hit ni med, vet ja! De ha ballonger, det är kalas!

//Kim W.

No comments:

Post a Comment